Dane z dnia: 2021-02-15
1 CHF4.1676do góry+0.0104
1 EUR4.5029do góry+0.0071
1 GBP5.1274do góry+0.0319
1 USD3.7186w dół-0.0323
Zobacz więcej kursów
31458
SUPER SETKA

Aktualności

Stronicowanie

  • Wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus dostępne w Internet Bankingu od 1 lutego 2021

    2021.01.29

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus będą dostępne w Internet Bankingu od 1 lutego 2021.

    Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice dzieci, którzy już pobierali świadczenie 500 plus nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz złożony wniosek był automatycznie odnawiany. Nowe przepisy wskazują, że prawo do pobierania świadczenia 500 plus w 2021 roku jest ustalane na czas od 1 czerwca 2021 do 1 maja 2022 roku. Oznacza to, że aby otrzymać świadczenie w nowym okresie świadczeniowym trzeba złożyć nowy wniosek. W związku z tym, w przypadku kiedy wniosek składany jest drogą elektroniczną, dostępne są do wyboru dwa okresy świadczeniowe:

    • od 1 lipca 2019 r. do 31 maja 2021 r. (obecnie trwający okres świadczeniowy)
    • od 1 czerwca 2021 do 31 maja 2022 r. (nowy okres świadczeniowy)

    Termin wypłaty świadczeń 500 plus w roku 2021 zależy od tego, kiedy złożony zostanie wniosek:

    • Jeśli wniosek zostanie złożony do 30 kwietnia, wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca;
    • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 maja spowoduje, wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca;
    • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 30 czerwca, wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia;
    • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 lipca, wypłata świadczenia nastąpi do 30 września


    Wnioski złożone do 30 czerwca zapewnią ciągłość otrzymywania świadczenia. Osoby, które złożą wnioski w terminie do 30 czerwca, otrzymają wyrównanie za okres od maja 2021 r. (koniec obecnego okresu świadczeniowego). Natomiast osoby, którzy wyślą wniosek od 1 lipca, nie dostaną wyrównania za maj.

  • Tarcza Finansowa PFR 2.0

    2021.01.14

    Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .

    Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku.

    W trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT za bazowy miesiąc, od którego wyliczane będą straty w składanym wniosku. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.

  • KOMUNIKAT

    2020.11.30

    Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

    W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

     

    • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
    • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

    W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

     

    Należy pamiętać, że:

    1. Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
    2. Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

     

    Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

     

    1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:

    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek,
    • na adres mailowy: sekretariat@bskolno.pl

    2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:

    • osobiście w placówce Banku,
    • przesłać pocztą na adres : 18-500 Kolno, ul. Kolejowa 2

    Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.

    W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

     

    UWAGA !!!!

    Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.

  • Aplikacja mobilna "Nasz Bank - BS Kolno" na iOS i "Nasz Bank" na Androida

    2020.11.27

    Bank Spółdzielczy w Kolnie udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości internetowej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet z systemem Android oraz iOS. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie.

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    • dostęp do historii operacji
    • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    • wykonywanie przelewów Q
    • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS

    Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

    Kliknij więcej aby skorzystać z instrukcji

  • SmartKARTA - czyli bezdotykowy bankomat

    2020.08.14

    Bank Spółdzielczy w Kolnie uruchomił smartKARTĘ w bankomatach w celu bezdotykowej obsługi urządzenia oraz obsługi poprzez smartfon.

    Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

    • Łatwa w użyciu

    Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.

    • Bezdotykowy bankomat

    smartKARTA pozwala wypłacać oraz wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    • Transakcje bez czekania

    Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.

    • Dostępna w aplikacji banku spółdzielczego

    smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Kolnie – Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.

    • Dzienny limit wypłat – 1000,00 zł (możliwość indywidualnych limitów)

     

    Bankomaty z włączoną usługą smartKARTA:

    - Bank Spółdzielczy w Kolnie ul. Kolejowa 2, 18-500 Kolno (WPŁATOMAT)

    - Filia nr 1 ul. 11 Listopada 13, 18-500 Kolno

    - Stacja Paliw „ORLEN” ul. Wojska Polskiego 51, 18-500 Kolno (WPŁATOMAT)

    - Oddział w Grabowie, ul. 3 Maja 3, 18-507 Grabowo

    - Oddział w Małym Płocku, ul. Ogrodowa 11, 18-516 Mały Płock

    - Oddział w Turośli, ul. Jana Pawła 16, 18-525 Turośl (WPŁATOMAT)

  • Usługa mojeID w Banku Spółdzielczym w Kolnie

    2020.07.28

    Klienci Banku Spółdzielczego w Kolnie mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą mojeID – usługi dostarczanej przez KIR.  

    mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

    Usługa mojeID jest udostępniana przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. KIR prowadzi intensywne prace nad wdrożeniem mojeID z kolejnymi dostawcami usług oraz bankami jako dostawcami tożsamości. W ostatnich miesiącach można zaobserwować znaczne zwiększenie zainteresowania usługami online, co niewątpliwie jest związane z sytuacją pandemiczną, która jeszcze pełniej pokazała znaczenie zdalnej identyfikacji w funkcjonowaniu i rozwoju cyfrowej gospodarki.

  • Bank Spółdzielczy w Kolnie #gaszynchallenge

    2020.06.19

    Pracownicy Banku Spółdzielczego w Kolnie odpowiedzieli na nominację Kolneńskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Kolnie  #gaszynchallenge

    Nominujemy:
    - ZM Kolno S.A.
    - Zakład Produkcji Mleczarskiej MLEKPOL Kolno
    - Firma Budowlana KOLBUD S.J


    https://www.siepomaga.pl/gaszynchallengehaniap

  • Tarcza Antykryzysowa - Wnioski PFR już dostępne w bankowości internetowej !!!

    2020.05.31

    W związku z trudnościami, jakie napotyka sektor przedsiębiorstw w obliczu pandemii koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Kolnie udostępnia swoim Klientom link dotyczący rozwiązań dostępnych w ramach rządowej „Tarczy Antykryzysowej”. Zostały one opisane w Przewodniku Antykryzysowym dla Przedsiębiorców, przygotowanym przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR). Jak najszersze skorzystanie przez przedsiębiorstwa z opisanych w przewodniku rozwiązań może pomóc w ograniczeniu ryzyk związanych z ich działalnością.

    Link do Przewodnika Antykryzysowego dla Przedsiębiorców PFR: https://pfr.pl/tarcza.html

  • Potencjalne ataki polegające na podszywaniu się pod Infolinię Banku

    2020.05.25

    Szanowni Państwo,

    Bank informuje, że zidentyfikował potencjalny atak polegający na podszywaniu się pod Infolinię Banków.

    Atak polega na próbie wymuszenia instalacji aplikacji lub wejścia na konkretną stronę i pobrania aplikacji, w celu dokonania opłaty za fikcyjną usługę.

    Przypominamy, że Banki NIE proszą klientów o pobieranie i instalowanie aplikacji z nieautoryzowanych stron. Wszystkie takie próby, prosimy zgłaszać bezpośrednio do Banku (tel. 86 278 25 62) lub na adres e-mail: sekretariat@bskolno.pl

Stronicowanie

polityka prywatności powered by netadmin 7.12