Dane z dnia: 2020-04-02
1 CHF4.3319do góry+0.0852
1 EUR4.5769do góry+0.0883
1 GBP5.2075do góry+0.2834
1 USD4.1917do góry+0.1457
Zobacz więcej kursów
25823
SUPER SETKA

Aktualności

Stronicowanie

  • Godziny obsługi osób powyżej 65 roku życia

    2020.04.02

    W godzinach

    1000 - 1200

    obsługujemy tylko osoby

    powyżej 65 roku życia

  • Godziny otwarcia Banku

    2020.04.02

    Zarząd Banku Spółdzielczego w Kolnie informuję w związku z epidemią koronawirusa ustala czas obsługi wszystkich Klientów Banku w poszczególnych placówkach od dnia 31.03.2020r.

     

    Centrala                                          800-1300

    Oddział w Małym Płocku              800-1300

    Oddział w Turośli                           800-1300

    Oddział w Grabowie                       800-1300

    Filia Nr 1                                         900-1400

    Filia Nr 2                                         900-1400

    Punkt Kasowy Nr 1
    (w siedzibie Starostwa Powiatowego)     800-1200

    Punkt Kasowy Nr 2
    (w siedzibie Urzędu Miasta )                   800-1200

  • Możliwość złożenia wniosku o odroczenie spłaty kredytu

    2020.04.01

    Szanowni Państwo,

    Informujemy o możliwości złożenia wniosku o odroczenie spłaty kredytu za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie www.

    Skan formularza należy przesłać na adres sekretariat@bskolno.pl, lub złożyć osobiście w siedzibach Banku.

  • Komunikat

    2020.03.20

    Od dnia 20.03.2020 zmieniamy limity dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej z 50zł na 100zł bez wprowadzania kodu PIN. Przez pewien okres, może się zdarzyć, że przy transakcji np. 60zł w jednym sklepie klient zostanie poproszony o PIN, a w innym nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (Sklepy) dostosują się do prowadzonej zmiany. Powyższe zmiany związane są z obecną sytuacją pandemii. 

  • Komunikat Komend Powiatowych

    2020.03.18

    Szanowni Państwo,

    W ostatnim okresie odnotowuje się wzrost zagrożeń włamań do domów i mieszkań dokonywanych pod nieobecność domowników.

    Przedmiotem zainteresowania przestępców jest biżuteria i pieniądze. Istnieje podejrzenie, że sprawcy mogą podejmować przed włamaniem krótkotrwałą obserwację domów i mieszkań. Do zdarzeń najczęściej dochodzi po zmroku, podczas nieobecności domowników.

    Prosimy o zwrócenie bacznej uwagi, na jakiekolwiek zdarzenia wzbudzające podejrzenie.

  • Komunikat

    2020.03.17

    Szanowni Państwo,

    W związku z decyzją Rządu o zawieszeniu międzynarodowych połączeń lotniczych i kolejowych, spowodowaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa i wynikającym z tego fizycznym brakiem banknotów obcych walut w polskim systemie bankowym, informujemy, że Bank nie będzie dokonywać zasileń gotówkowych w walutach obcych. Ograniczenie w tym zakresie dotyczy wszystkich banków w Polsce. Na bieżąco realizowane są jednak przelewy bezgotówkowe w obrocie dewizowym.

  • Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)

    2020.03.16

    Komunikat
    Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
    z dnia 15 marca 2020 r.

    Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP.

    Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

    Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.

  • Komunikat...

    2020.03.16

    Szanowni Państwo,

    W związku z wystąpieniem pandemii koronawirusa prosi się Klientów Banku Spółdzielczego w Kolnie o przestrzeganie następujących zasad tj:

    1. Wchodzenie do pomieszczeń Banku w taki sposób, aby przy stanowisku znajdowała się jedna osoba.
    2. Pozostałych klientów prosi się przy oczekiwaniu na obsługę o zachowanie bezpiecznej odległości min. 1,5 m.
    3. Klienci proszeni się o dezynfekowanie rąk dostępnymi środkami odkażającymi.
  • Komunikat...

    2020.03.16

    Szanowni Państwo,

    Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

    Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich. Duże znaczenie ma aspekt psychologiczny.  

    Bank Spółdzielczy w Kolnie zachęca do korzystania z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

    • telefonicznego znajdującego się na stronie Banku pod adresem bskolno.pl  oraz
    • pod adresem: sekrestariat@bskolno.pl

    Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia. 

    W przypadku konieczności wizyty w Oddziale Banku prosimy o odpowiednie zachowanie odległości od Klienta oraz Pracownika Banku.

    Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

     

    Zarząd

    Banku Spółdzielczego w Kolnie

Stronicowanie

polityka prywatności powered by netadmin 7.12