46885
WPŁATOMAT

Aktualności

Stronicowanie

  • SmartKARTA - czyli bezdotykowy bankomat

    2020.08.14

    Bank Spółdzielczy w Kolnie uruchomił smartKARTĘ w bankomatach w celu bezdotykowej obsługi urządzenia oraz obsługi poprzez smartfon.

    Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?

    • Łatwa w użyciu

    Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.

    • Bezdotykowy bankomat

    smartKARTA pozwala wypłacać oraz wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

    • Transakcje bez czekania

    Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.

    • Dostępna w aplikacji banku spółdzielczego

    smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Kolnie – Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.

    • Dzienny limit wypłat – 1000,00 zł (możliwość indywidualnych limitów)

     

    Bankomaty z włączoną usługą smartKARTA:

    - Bank Spółdzielczy w Kolnie ul. Kolejowa 2, 18-500 Kolno (WPŁATOMAT)

    - Filia nr 1 ul. 11 Listopada 13, 18-500 Kolno

    - Stacja Paliw „ORLEN” ul. Wojska Polskiego 51, 18-500 Kolno (WPŁATOMAT)

    - Oddział w Grabowie, ul. 3 Maja 3, 18-507 Grabowo

    - Oddział w Małym Płocku, ul. Ogrodowa 11, 18-516 Mały Płock

    - Oddział w Turośli, ul. Jana Pawła 16, 18-525 Turośl (WPŁATOMAT)

  • Usługa mojeID w Banku Spółdzielczym w Kolnie

    2020.07.28

    Klienci Banku Spółdzielczego w Kolnie mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą mojeID – usługi dostarczanej przez KIR.  

    mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

    Usługa mojeID jest udostępniana przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. KIR prowadzi intensywne prace nad wdrożeniem mojeID z kolejnymi dostawcami usług oraz bankami jako dostawcami tożsamości. W ostatnich miesiącach można zaobserwować znaczne zwiększenie zainteresowania usługami online, co niewątpliwie jest związane z sytuacją pandemiczną, która jeszcze pełniej pokazała znaczenie zdalnej identyfikacji w funkcjonowaniu i rozwoju cyfrowej gospodarki.

  • Bank Spółdzielczy w Kolnie #gaszynchallenge

    2020.06.19

    Pracownicy Banku Spółdzielczego w Kolnie odpowiedzieli na nominację Kolneńskiego Ośrodka Kultury i Sportu w Kolnie  #gaszynchallenge

    Nominujemy:
    - ZM Kolno S.A.
    - Zakład Produkcji Mleczarskiej MLEKPOL Kolno
    - Firma Budowlana KOLBUD S.J


    https://www.siepomaga.pl/gaszynchallengehaniap

  • Tarcza Antykryzysowa - Wnioski PFR już dostępne w bankowości internetowej !!!

    2020.05.31

    W związku z trudnościami, jakie napotyka sektor przedsiębiorstw w obliczu pandemii koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Kolnie udostępnia swoim Klientom link dotyczący rozwiązań dostępnych w ramach rządowej „Tarczy Antykryzysowej”. Zostały one opisane w Przewodniku Antykryzysowym dla Przedsiębiorców, przygotowanym przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR). Jak najszersze skorzystanie przez przedsiębiorstwa z opisanych w przewodniku rozwiązań może pomóc w ograniczeniu ryzyk związanych z ich działalnością.

    Link do Przewodnika Antykryzysowego dla Przedsiębiorców PFR: https://pfr.pl/tarcza.html

  • Potencjalne ataki polegające na podszywaniu się pod Infolinię Banku

    2020.05.25

    Szanowni Państwo,

    Bank informuje, że zidentyfikował potencjalny atak polegający na podszywaniu się pod Infolinię Banków.

    Atak polega na próbie wymuszenia instalacji aplikacji lub wejścia na konkretną stronę i pobrania aplikacji, w celu dokonania opłaty za fikcyjną usługę.

    Przypominamy, że Banki NIE proszą klientów o pobieranie i instalowanie aplikacji z nieautoryzowanych stron. Wszystkie takie próby, prosimy zgłaszać bezpośrednio do Banku (tel. 86 278 25 62) lub na adres e-mail: sekretariat@bskolno.pl

  • Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Kolnie

    2020.05.24

    Zarząd  Banku   Spółdzielczego  w   Kolnie  zawiadamia, że w dniu 30 czerwca  2020 r.  o godz. 1000, w lokalu –  sala restauracyjna restauracji „Dwór Rogiński w Kolnie, przy            ul. Kolejowej 14 - odbędzie się:

     

     

    Zebranie Przedstawicieli

    Banku Spółdzielczego w Kolnie

     

     

    W związku z  pandemią koronawirusa i wynikającej z niej obostrzeń sanitarnych wykazanych w Ustawie, Zebranie Przedstawicieli odbędzie się w sali restauracyjnej restauracji „Dwór Rogiński”, przy ul. Kolejowej 14 w Kolnie.

    Ze względu na zachowanie wymogów bezpieczeństwa, Przedstawicielom  oraz osobom  uczestniczącym w Zebraniu Przedstawicieli, przygotowane zostaną maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz środki dezynfekujące, a także zostanie zachowana minimalna odległość od drugiej osoby.

    Zarząd Banku zwraca się z gorącą prośbą o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa związanych z pandemią koronawirusa.

     

  • Możliwość złożenia wniosku o odroczenie spłaty kredytu

    2020.04.01

    Szanowni Państwo,

    Informujemy o możliwości złożenia wniosku o odroczenie spłaty kredytu za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie www.

    Skan formularza należy przesłać na adres sekretariat@bskolno.pl, lub złożyć osobiście w siedzibach Banku.

  • Komunikat

    2020.03.20

    Od dnia 20.03.2020 zmieniamy limity dla pojedynczej transakcji zbliżeniowej z 50zł na 100zł bez wprowadzania kodu PIN. Przez pewien okres, może się zdarzyć, że przy transakcji np. 60zł w jednym sklepie klient zostanie poproszony o PIN, a w innym nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (Sklepy) dostosują się do prowadzonej zmiany. Powyższe zmiany związane są z obecną sytuacją pandemii. 

Stronicowanie