Aktualności

Stronicowanie

  • Komunikat Komend Powiatowych

    2020.03.18

    Szanowni Państwo,

    W ostatnim okresie odnotowuje się wzrost zagrożeń włamań do domów i mieszkań dokonywanych pod nieobecność domowników.

    Przedmiotem zainteresowania przestępców jest biżuteria i pieniądze. Istnieje podejrzenie, że sprawcy mogą podejmować przed włamaniem krótkotrwałą obserwację domów i mieszkań. Do zdarzeń najczęściej dochodzi po zmroku, podczas nieobecności domowników.

    Prosimy o zwrócenie bacznej uwagi, na jakiekolwiek zdarzenia wzbudzające podejrzenie.

  • Komunikat

    2020.03.17

    Szanowni Państwo,

    W związku z decyzją Rządu o zawieszeniu międzynarodowych połączeń lotniczych i kolejowych, spowodowaną rozprzestrzenianiem się koronawirusa i wynikającym z tego fizycznym brakiem banknotów obcych walut w polskim systemie bankowym, informujemy, że Bank nie będzie dokonywać zasileń gotówkowych w walutach obcych. Ograniczenie w tym zakresie dotyczy wszystkich banków w Polsce. Na bieżąco realizowane są jednak przelewy bezgotówkowe w obrocie dewizowym.

  • Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)

    2020.03.16

    Komunikat
    Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
    z dnia 15 marca 2020 r.

    Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP.

    Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

    Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.

  • Komunikat...

    2020.03.16

    Szanowni Państwo,

    W związku z wystąpieniem pandemii koronawirusa prosi się Klientów Banku Spółdzielczego w Kolnie o przestrzeganie następujących zasad tj:

    1. Wchodzenie do pomieszczeń Banku w taki sposób, aby przy stanowisku znajdowała się jedna osoba.
    2. Pozostałych klientów prosi się przy oczekiwaniu na obsługę o zachowanie bezpiecznej odległości min. 1,5 m.
    3. Klienci proszeni się o dezynfekowanie rąk dostępnymi środkami odkażającymi.
  • Komunikat...

    2020.03.16

    Szanowni Państwo,

    Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

    Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich. Duże znaczenie ma aspekt psychologiczny.  

    Bank Spółdzielczy w Kolnie zachęca do korzystania z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

    • telefonicznego znajdującego się na stronie Banku pod adresem bskolno.pl  oraz
    • pod adresem: sekrestariat@bskolno.pl

    Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia. 

    W przypadku konieczności wizyty w Oddziale Banku prosimy o odpowiednie zachowanie odległości od Klienta oraz Pracownika Banku.

    Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

     

    Zarząd

    Banku Spółdzielczego w Kolnie

  • Mikrorachunek podatkowy

    2019.12.19

    Drogi Kliencie.

    1. W zakładce „Linki i Kartosfera” znajduje się link www.podatki.gov.pl
    2. Po kliknięciu w w/w link ukaże się aplikacja Mikrorachunku podatkowego.
    3. Klikając „Generuj” ukaże się Generator Mikrorachunku podatkowego.
    4. Należy podać PESEL lub NIP
    5. Wygeneruje się „Informacja o mikrorachunku podatkowym
  • Uwaga! Z dniem 14.09.2019 Bank wyłącza obsługę kart lokalnych w swoich bankomatach

    2019.09.09

    Szanowni Państwo,

    W związku z wdrażaniem Dyrektywy UE PSD2 Bank Spółdzielczy w Kolnie z dniem 14 września 2019r. wyłącza obsługę kart lokalnych w swoich bankomatach. Klienci, którzy posiadają tylko karty tego rodzaju proszeni są o kontakt z Bankiem celem wymiany na karty VISA, MASTERCARD, lub biometrię.

  • Uwaga! Od 1 września 2019 r. zmiana sposobu logowania oraz zatwierdzania transakcji w bankowości internetowej

    2019.07.01

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że od 1 września 2019r. zmieni się sposób logowania, a 14 września 2019 r. sposób zatwierdzania transakcji w Systemie Bankowości Internetowej naszego Banku. Zmiany te związane są z koniecznością dostosowania Internet Bankingu do przepisów dyrektywy PSD2 , która wymaga tzw. "silnego uwierzytelniania" w procesie logowania oraz zatwierdzania transakcji.

    W związku z tym, w naszym Banku, 14 maja 2019 r. zostały wycofane listy haseł jednorazowych do zatwierdzenia transakcji, które zostały zastąpione hasłami SMS.

    Zgodnie z zaleceniami dyrektywy PSD2 w zakresie silnego uwierzytelniania z dniem 1 września 2019 r., zostanie wprowadzony obowiązek potwierdzania logowania do systemu za pomocą hasła SMS, które państwo otrzymacie z Banku, a od 14.09.2019 zostanie wprowadzona konieczność zdefiniowania w systemie 4-cyfrowego kodu uwierzytelnienia, który będzie poprzedzał jednorazowy kod SMS służący do zatwierdzenia transakcji.

    W celu ułatwienia pierwszego logowania się do systemu od 1 września 2019 r. oraz ustanowienia kodu uwierzytelnienia SMS, które będzie obowiązywać od 14 września prosimy o zapoznanie się z niżej opublikowanym opisem wprowadzanych zmian.

  • Dostosowaniem się do przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015r.

    2019.02.05

    Bank Spółdzielczy w Kolnie informuje, że zgodnie z dostosowaniem się do przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015r.  w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego (Dyrektywy PSD2), która dotyczy silnego uwierzytelniania klienta oraz wspólnych i bezpiecznych otwartych standardów komunikacji (tzw. RTS), nie będzie mógł świadczyć usługi dotyczącej Internet Bankingu w zakresie list jednorazowych haseł uwierzytelniających.

     

    Z uwagi na bezpieczeństwo i dbałość o naszego Klienta zapraszamy do naszych placówek w celu zmiany list haseł jednorazowych na usługi SMS w terminie do 13.05.2019. Po tej dacie Klienci, którzy pozostali z listą haseł jednorazowych nie będą mogli wykonywać przelewu przez IB przy użyciu w/w haseł.

Stronicowanie

polityka prywatności powered by netadmin 7.28