5018
WPŁATOMAT

Bankofon

Usługa bankowa polegająca na odpowiedzi na zapytanie Posiadacza rachunku o stan środków pieniężnych na rachunku z telefonu stacjonarnego w domu, lub z telefonu komórkowego.

Podmiot gospodarczy lub osoba fizyczna może uzyskać informacje telefoniczną o saldzie rachunku bankowego, którego jest Posiadaczem po zawarciu umowy w sprawie telefonicznego udzielania takiej informacji jest złożona pisemna dyspozycja Posiadacza rachunku.

Powyższa usługa bankowa jest bezpłatna.

Korzyści:

  • zaoszczędzenie cennego czasu;
  • niskie koszty pozyskania informacji;

 

W celu skorzystania z tej usługi należy zawrzeć umowę z Bankiem na korzystanie z tej usługi.

Podajemy informację korzystania z tej usługi:

  • Wybrać numer telefonu, pod którym funkcjonuje Bankofon (086 278 48 45);
  • Podać swój numer użytkownika (klienta);
  • Podać swoje hasło (nadane indywidualnie);
  • Wybrać opcje, z której chcemy skorzystać:
  • Informacja o saldzie (klawisz 1);
  • Lista rachunków dostępnych (klawisz 2);
  • Informacja o rachunkach (klawisz 3);
  • Taryfa opłat i prowizji (klawisz 4);
  • Historia oprocentowania (klawisz 5);
  • Karty bankomatowe własne (klawisz 6);
  • Zlecenia (klawisz 7);
  • Zmiana hasła (klawisz 9);

Korzystając z usługi bankowej masz możliwość zastrzeżenia karty w razie jej utraty.

Sam zastrzegasz ją, po wybraniu z opcji dostępnych, naciskając w telefonie numer 6.