Home Banking

Jest to nowoczesny system realizacji zleceń składanych z biura lub domu Klienta za pośrednictwem komputera, z wykorzystaniem sieci telefonicznej (w tym telefonii komórkowej).

Home Banking umożliwia:

  • całodobowy dostęp do aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach w Banku
  • składanie zleceń płatniczych
  • zakładanie lokat terminowych
  • składanie dyspozycji bankowych takich, jak zastrzeżenie i anulowanie zastrzeżenia czeków, wydanie opinii bankowej itd.
  • korzystanie z poczty elektronicznej

 

Ze wszystkich funkcji systemu Home Banking można korzystać zarówno w dni robocze, jak też w wolne od pracy. Dyspozycje, które wpłyną do systemu bankowego w dniu wolnym od pracy, zostaną wykonane w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Połączenie z Bankiem poprzez system Home Banking trwa tylko tyle czasu, ile zajmuje przekaz danych z Banku, bądź wysłanie zbiorów do Banku.

Home Banking to:

  • wygoda - kontakt z Bankiem możliwy jest w dowolnym czasie
  • bezpieczeństwo - dostęp do systemu zabezpieczony jest hasłami, a transmisja danych - kodowana
  • elastyczność - możliwość rozszerzania funkcji systemu
  • szybkość - zlecenia są przygotowywane u Klienta, a wysyłanie ich do Banku trwa tylko chwilę
  • usprawnienie pracy - system może współpracować z systemem finansowo-księgowym Klienta
polityka prywatności powered by netadmin 7.28