Dane z dnia: 2021-01-22
![]()
1511785
2021.01.14
![]() Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza . Wnioski można składać od 15 stycznia do 28 lutego 2021 r. za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej naszego Banku. W trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT za bazowy miesiąc, od którego wyliczane będą straty w składanym wniosku. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.
2020.11.30
![]() Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy. W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:
Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia. W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie. Należy pamiętać, że:
Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:
1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r. W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.
UWAGA !!!! Dla tych z Państwa, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i osobiście zawarli Umowę, Bank samodzielnie pobierze z bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wydruk potwierdzający umocowanie Beneficjenta oraz przedstawi go w bankowości elektronicznej we Wniosku Umocowanie do akceptacji Przedsiębiorcy. W tym przypadku Przedsiębiorcy nic nie muszą dostarczać do Banku. Wystarczy tylko, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej, wejdą na Wniosek Umocowanie i zatwierdzą przedstawione tam dane w terminie do dnia 31 grudnia 2020 r.
2020.11.27
![]() Bank Spółdzielczy w Kolnie udostępnił swoim klientom Aplikację mobilną Nasz Bank. Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta (użytkownika serwisu bankowości internetowej) za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet z systemem Android oraz iOS. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aplikacja mobilna umożliwia:
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne Kliknij więcej aby skorzystać z instrukcji
2020.08.14
![]() Bank Spółdzielczy w Kolnie uruchomił smartKARTĘ w bankomatach w celu bezdotykowej obsługi urządzenia oraz obsługi poprzez smartfon. Dlaczego warto korzystać ze smartKARTY?
Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
smartKARTA pozwala wypłacać oraz wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.
smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Kolnie – Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.
Bankomaty z włączoną usługą smartKARTA: - Bank Spółdzielczy w Kolnie ul. Kolejowa 2, 18-500 Kolno (WPŁATOMAT) - Filia nr 1 ul. 11 Listopada 13, 18-500 Kolno - Stacja Paliw „ORLEN” ul. Wojska Polskiego 51, 18-500 Kolno (WPŁATOMAT) - Oddział w Grabowie, ul. 3 Maja 3, 18-507 Grabowo - Oddział w Małym Płocku, ul. Ogrodowa 11, 18-516 Mały Płock - Oddział w Turośli, ul. Jana Pawła 16, 18-525 Turośl (WPŁATOMAT)
2020.07.28
![]() Klienci Banku Spółdzielczego w Kolnie mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą mojeID – usługi dostarczanej przez KIR. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego. Usługa mojeID jest udostępniana przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. KIR prowadzi intensywne prace nad wdrożeniem mojeID z kolejnymi dostawcami usług oraz bankami jako dostawcami tożsamości. W ostatnich miesiącach można zaobserwować znaczne zwiększenie zainteresowania usługami online, co niewątpliwie jest związane z sytuacją pandemiczną, która jeszcze pełniej pokazała znaczenie zdalnej identyfikacji w funkcjonowaniu i rozwoju cyfrowej gospodarki. |